Článek
Podle náměstka Ministerstva školství Stanislava Štecha inkluze velkou revoluci nepřinesla, ale rodiče znovu silněji vede k rozhodování, jestli nechat děti na běžné škole, nebo ne. Mnozí rodiče se inkluzivních změn bojí, přestože samotná praxe se od září nijak zásadně nezměnila.

Inkluze zvýraznila rozdíly v českém školství.
Nároky na školy se zvyšují. Stále častěji musí počítat s autistickými dětmi. Těch je v současnosti až třikrát víc než před 6 roky a pro školy je jejich začlenění leckdy velmi náročné. Zatímco v roce 1985 trpělo touto poruchou jedno dítě z dvou a půl tisíc, v roce 2007 to bylo už 1 ze 150. Dnes je autismem postiženo dokonce jedno dítě z 86, tedy 1,5 % populace.

Autistických dětí přibývá.
Z Ministerstva zahraničí neunikly žádné tajné informace. Jeho šéf Zaorálek však připustil, že hackeři v nabouraných e-mailech mohli získat materiály citlivé pro státní instituce i jejich zaměstnance.

Hackeři z e-mailů nezískali tajné materiály.